Obchodné podmienky

 

1. Všeobecné ustanovenia

 

1.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti oboch strán dohody (objednávky) uzatvorenej medzi:
Názov firmy:

 

Štúdio zážitku s.r.o.

 

Račianska 30/A

 

831 02 Bratislava

 

IČO: 45251207

 

DIČ: 2022916533

 

(ďalej len "predávajúci")

 

a kupujúcim resp. objednávateľom (ďalej len „kupujúci“), ktorej predmetom je prenájom, kúpa a predaj tovaru alebo služieb.

 

1.2. Kupujúci zaplatením zálohy alebo zaslaním písomnej / e-mailovej objednávky súhlasí so všeobecnými obchodnými podmienkami.

 

2. Spôsob uzatvárania zmluvy

 

2.1. Kupujúci zašle objednávku cez e-mail alebo osobne doručí predávajúcemu. Objednávka sa stáva záväznou a zmluva je uzavretá: akceptovaním objednávky predávajúcim, podpísaním objednávky kupujúcim alebo zaplatením zálohy, ktorá predstavuje 30% zo sumy objednávky (pokiaľ nie je dohodnuté inak).

 

2.2. Záväzným akceptovaním objednávky je e-mailové potvrdenie o akceptovaní objednávky, ktoré pošle predávajúci kupujúcemu a obsahuje:

 

· údaj o objednaných službách a tovare (názov tréningu / podujatia / produktu a počet turnusov / kusov )

 

· údaj o celkovej cene za tovar

 

· údaj o dátume realizácie podujatia , resp. o dátume doručenia tovaru a o dobe expedície

 

· údaje o objednávateľovi (dodacia adresa, fakturačná adresa)

 

· prípadné poznámky k objednávke a kúpnej zmluve

 

3. Storno objednávky

 

3.1. Storno objednávky zo strany kupujúceho:

 

· kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením a to osobne, písomne alebo telefonicky,

 

· v prípade stornovania záväznej objednávky je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú týmto jednaním. Predávajúci uplatní právo na úhradu škody,, vyhradeného času, ušlých ziskov a nákladov, ktoré bolo nutné na predpokladané podujatie zaobstarať. V prípade, že v súvislosti so zaistením tovaru a služieb došlo už k vynaloženiu preukázateľných nákladov, može si predávajúci nárokovať na vyšší storno poplatok ako určuje dátum stornovania objednávky. A to vo výške týchto nákladov. Záväznú objednávku môže kupujúci stornovať iba písomne. Pri určení dátumu zrušenia objednávky je rozhodujúci dátum doručenia písomného oznámenia o zrušení.

 

· Storno poplatky:

 

· 30 dní a menej pred termínom dodania: 30 % z ceny objednávky

 

· 14 dní a menej pred termínom dodania: 50 % z ceny objednávky

 

· 7 dní a menej pred termínom dodania: 80% z ceny objednávky

 

· 2 dni a menej pred termínom dodania: 100% z ceny objednávky

 

3.2. Storno objednávky zo strany predávajúceho:
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade:

 

· že objednávka nebola záväzne potvrdená t.j nebola zaplatená záloha v plnej výške,

 

· ak sa vyskytli závažné prekážky, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich z objednávky alebo z dôvodov vyššej moci. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať kupujúceho a vrátiť mu prípadnú už zaplatenú zálohu.
Za stornovanie objednávky zo strany predávajúceho sa nepovažujú situačné zmeny vykonané počas podujatia, ktoré predávajúci navrhne kupujúcemu ako riešenie vzniknutej situácie, za ktorú predávajúci nenesie zodpovednsť. (napr. zmena dátumu alebo množstva dodávaných služieb či tovaru v snahe zabezpečiť kupujúcemu čo najväčšiu efektivitu a účinnosť dodaných sluťieb a tovaru)

 

4. Platobné podmienky

 

4.1. Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu celú sumu dohodnutú v objednávke:

 

· osobne

 

· bezhotovostným prevodom.

 

4.2. V prípade, ak kupujúci zaplatí predávajúcemu bezhotovostným prevodom, za deň platby sa považuje deň, kedy bola celá kúpna cena pripísaná na účet predávajúceho.

 

5. Účinnosť

 

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť od 1.1. 2012.