Klientska korešpondencia

Ciele

  • Efektívne využitie psychológie komunikácie (dať listom správne emócie, ľudskosť, pri využití tvorivosti zabezpečiť ich zrozumiteľnosť, vedieť pracovať s rôznymi druhmi klientov...)
  • Efektívne využitie psychológie na podporu predaja (vzbudenie záujmu u klienta o produkty a služby, podpora pozitívneho vnímania značky)

Témy:

  • Kto je klient, ktorému píšem, aké sú jeho potreby, oblasť pôsobenia, čo mu môžem ponúknuť ako profit + skombinovanie záujmov spoločnosti a záujmov klienta
  • Práca s predošlými listami klientov ? pozitíva a negatíva, čím mohli zapôsobiť
  • Správne a nesprávne slová
  • Tvorivý prístup k úradnej korešpondencii
  • Odbornosť textu verzus zrozumiteľnosť pre bežného klienta
  • Emócie a písomná komunikácia
  • Záujem klienta verzus záujem spoločnosti

Metóda

Teoretické bloky prepojené s detailným rozborom aktivít.
Praktické modelové situácie a simulácie.
Spätná väzba pre účastníkov poskytnutá odborným lektorom.

Počet účastníkov: 3 ? 8

Počet dní: 1 a viac podľa potrieb zadávateľa