Klientska korešpondencia
Ciele
- Efektívne využitie psychológie komunikácie (dať listom správne emócie, ľudskosť, pri využití tvorivosti zabezpečiť ich zrozumiteľnosť, vedieť pracovať s rôznymi druhmi klientov...)
- Efektívne využitie psychológie na podporu predaja (vzbudenie záujmu u klienta o produkty a služby, podpora pozitívneho vnímania značky)
Témy:
- Kto je klient, ktorému píšem, aké sú jeho potreby, oblasť pôsobenia, čo mu môžem ponúknuť ako profit + skombinovanie záujmov spoločnosti a záujmov klienta
- Práca s predošlými listami klientov ? pozitíva a negatíva, čím mohli zapôsobiť
- Správne a nesprávne slová
- Tvorivý prístup k úradnej korešpondencii
- Odbornosť textu verzus zrozumiteľnosť pre bežného klienta
- Emócie a písomná komunikácia
- Záujem klienta verzus záujem spoločnosti
Metóda
Teoretické bloky prepojené s detailným rozborom aktivít.
Praktické modelové situácie a simulácie.
Spätná väzba pre účastníkov poskytnutá odborným lektorom.
Počet účastníkov: 3 ? 8
Počet dní: 1 a viac podľa potrieb zadávateľa