Pre školy
Školy, ktoré majú ambíciu obstáť v rastúcom konkurenčnom prostredí, musia novým cieľom prispôsobovať personálnu politiku. Dnes sa od manažmentu škôl neočakáva iba zabezpečenie prevádzky školy, ale aj jej strategické plánovanie a smerovanie, pričom rozhodujúcim sa stalo riadenie kvality výchovy a vzdelávania a tá, samozrejme, závisí od kvality ľudského potenciálu. V školskej praxi bude preto stále viac zo strany manažmentu dochádzať k vedomému plánovaniu profesijného rozvoja pedagógov a cieľavedomého formovania učiteľských zborov a k rozvíjaniu spolupráce medzi učiteľom a žiakom.
Štúdio zážitku prichádza s možnosťou rozvoja pedagógov triednych kolektívov formou zážitkových kurzov.
Typy projektov podľa špecifického zamerania na:
- adaptačné kurzy,
- neformálnu prácu so školskými kolektívmi (žiaci, študenti, učitelia),
- putovanie a vzťah k prírode,
- prácu s deťmi s poruchami správania,
- vzdelávanie pedagogických pracovníkov,
- koncoročné výlety
- atď.